Blogia
blog col·lectiu

Curioses imatges es poden trobar a la carpeta de l'ordenador d'un ciber...

Curioses imatges es poden trobar a la carpeta de l'ordenador d'un ciber...

Resulta que el meu ordenador va molt lent i, donada tota la quantitat de feina atrassada he decidit anar a un ciber. L’ambient carregat del fum del tabac no està del tot malament. I miro al meu voltant i diria que sóc l’única profe que està en aquests fent-hi un curs. A la meva esquerra dos jovenets emocionats jugant a... no ho sabria definir. Al meu davant una dona emocionada diria que xatejant i al meu ordenador , jo, la profe. Puc saber però qui ha passat abans per aquí, la carpeta de "mis imágenes" ho delata. Qui serà? Imagineu-ho vosaltres mateixos: 10 fotos de l’Iker Casillas, unes 2 o 3 de noies molt maques en posse insinuant, animals com el Silvestre i altres de la Walt Disney i d’altres força artístiques, com la que he escollit. No deixa de ser curiós...

0 comentarios