Blogia
blog col·lectiu

Treballant i de vacances??

He pensat que el meu article podria ser una petita descripció del que estic fent quan no faig res del curs Chulo.

Aquest matí he agafat un avió a Barcelona i ara escric l'article a Holanda on estaré un més de vacances amb uns amics!!!És la sort de tenir un amic amb casa a Amsterdam, ens permet viatjar i estalviar-nos els diners de l'allotjament!!Riendo

 Així que estic mig de vacances!!jejejej Vaig compaginant l'oci amb la feina i quan tenim estones per descansar o no fem cap activitat turística em poso a traballar al blog. A més, les previsions del temps no són gaire bones i això vol dir que no podrem fer gaires excursions a l'aire lliure quan plogui i podré treballar molt i molt!!!

Si hi ha llocs que visiti macos ja els apuntaré i els recomanaré per si algú ha de venir mai a Holanda!!!

De moment no puc dir gaire cosa més perquè m'acabo d'instal·lar!!!

Fins a la propera!

4 comentarios

David Travet -

Jo de gran vull ser com tu!!!

Marina -

La veritat és que estic flipant! Realment això d'internet és fantàstic. Uns a Catalunya i tu a Amsterdam... quina enveja! Ja pots fotos ben xulis per acabar de fer-nos dentetes.

hugo alarcón -

Ets el meu idol. Que vagi bé el viatge i a veure si millora el temps. Si et serveix de consol aquí fa una calor que MATA

David Cos -

Ostres! Quina sort, seguir el curs des d'Holanda. Començaré a creure que la globalització té coses bones.